حل مشکل کندی صفحات وب پس از آپدیت به iOS 10 ›

اپل روز گذشته آخرین نسخه از سیستم عامل iOS را تحت عنوان iOS 10 منتشر نمود. پس از آپدیت به این نسخه برخی از کاربران از کندی باز شدن صفحات وب در آیفون و آیپد توسط مرورگر Safari خبر داده اند. در ادامه راهکارهایی برای حل این مشکل پیشنهاد می‌شود:

 

- پاک کردن تاریخچه و داده های Safari:

قدم اول: وارد تنظیمات گوشی و از آنجا وارد تنظیمات Safari شوید.

قدم دوم: Clear History and  Website Data را بزنید و تایید کنید.

 

- غیرفعال سازی فعالیت برنامه ها در پس زمینه:

قدم اول: وارد تنظیمات گوشی و از آنجا وارد تنظیمات General شوید.

قدم دوم: وارد بخش Background App Refresh شوید و برنامه هایی را که نیاز به همگام سازی ندارید غیرفعال کنید یا اینکه می توانید کلیه برنامه ها را غیرفعال کنید (توصیه نمی‌شود)

 

- بستن کلیه تب های Safari:

قدم اول: وارد برنامه Safari شده و انگشت خود را روی آیکون سمت راست پایین نگه دارید.

قدم دوم: گزینه Close Tabs را بزنید.

 

- پاک کردن Reading List:

قدم اول: وارد تنظیمات گوشی و از آنجا وارد تنظیمات General شوید.

قدم دوم: وارد بخش Storage & iCloud Usage شوید.

قدم سوم: وارد بخش Manage Storage شوید.

قدم چهارم: وارد بخش Safari شوید.

قدم پنجم: بر روی گزینه Edit در سمت راست بالا بزنید.

قدم ششم:  دکمه قرمز رنگ و سپس دکمه Delete را بزنید.

 

ریست کردن تنظیمات شبکه (ضروری):

وارد تنظیمات گوشی و از آنجا وارد تنظیمات General شده  و سپس Reset را بزنید. وارد بخش Reset Network Settings شوید و در پیام باز شده آن را تایید کنید. دقت کنید که پس از این کار برای اتصال مجدد به اینترنت نیازمند تنظیمات دوباره و جستجوی اینترنت و وارد کردن رمز عبور مودم وای فای خود هستید.

 

- غیرفعال سازی سرویس مکان یابی:

قدم اول: وارد بخش تنظیمات و بخش Privacy شوید.

قدم دوم: وارد بخش Location Service شوید.

قدم سوم: برنامه هایی را که به مکان یابی نیاز ندارند بخصوص برنامه Safari را غیرفعال کنید و یا بطور کلی آن را خاموش کنید(‌توصیه نمی‌شود).

 

امیدواریم با این راهکارها مشکلات کاهش سرعت بارگذاری صفحات در سافاری پس از آپدیت به iOS10 حل گردد.

 

اطلاعات تماس ›

دفتر مرکزی: تبریز، چهارراه آبرسان، جنب مخابرات شهید رجایی، ساختمان خاوران، طبقه اول. نقشه
تلفکس: *4141-041 و *5999-041
و 33368500-041

دفتر فنی: تبریز، خیابان امام، بالاتر از دبیرستان طالقانی، پلاک 537، ساختمان ماکس نت. نقشه
تلفن: 33368888-041

دفتر استان آذربایجان غربی: ارومیه، فلکه مخابرات، برج شمس، طبقه آخر. نقشه
تلفن: 33480048-044  فکس: 33480096-044
پشتیبانی: 33480900-044

دفتر استان اردبیل: اردبیل، فلکه شریعتی، برج الماس شهر، طبقه 8، واحد 5. نقشه
تلفن: 33255111-045  فکس: 33250501-045
پشتیبانی: 33250900-045

خبرنامه ›

برای دریافت آخرین اخبار مشترک شوید

اشتراک پیامک ›

آخرین اخبار در تلفن همراه شما

ماکس نت در استان آذربایجان شرقی با شماره 4141 و 5999 و خارج استان یا تلفن همراه با شماره 4141-041  و 5999-041 در دسترس است.

 

دارای مجوز خدمات ارتباطی ثابت کشوری servco از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره 14-95-100.